Sede electrónica Concello de Vimianzo

15:30:57 Xoves 21 de novembro 2024
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de reserva de instalacións

O procedemento de "solicitude de reserva de instalacións" ten por obxecto a xestión das solicitudes de reserva de instalacións municipais por parte da cidadanía.

Na nosa web, no apartado Xestión Municipal -> Instalacións Municipais atopará unha listaxe de instalacións. Algunhas poderán ser reservadas. O que fai o sistema é enviar un correo informativo ao responsable da instalación e lanzar un aviso para que o usuario descargue unha solicitude e a presente no rexistro. Esta non será válida ata que se presente no rexistro.

Máis información en http://www.vimianzo.gal/info...

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática podrá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

  • Xustificante de pago das taxas en concepto de reserva das instalacións, segundo a ordenanza vixente, ou solicitude de bonificación das taxas.

Nome: Solicitude de reserva de instalacións.

Unidade tramitadora: Secretaría.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persona física o jurídica.

Órgano de resolución:
Alcaldía.

Carácter silencio administrativo:
Silencio positivo.

Prazo de execución:
3 meses.

Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso administrativo.

Taxas/impostos: Consultar a ordenanza fiscal do apartado de normativa.

Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).

                                    Presencial.